Politica de retur și anularea comenzii

Garanția legală de conformitate

Societatea acorda o garantie legala de conformitate produselor vandute pentru o perioada de 30 de zile in functie de durata medie de utilizare a produsului.

Consumatorul trebuie să informeze societatea noastra pe adresa de mail  contact@rockfordkinesiology.ro despre lipsa de conformitate a produsului cumparat în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Garantia se solutioneaza prin inlocuirea produsului neconform. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea societatii noastre, expedierea se va face prin intermediul unui serviciu de curierat rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile OG nr.21/1992 si a Legii nr.449/2003  La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect/neconform cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscal. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate ( supunerea la variatii mari de temperatura, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice si oricare alte conditii si actiuni care pot afecta negativ starea produselor)

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de societate).

Returul produselor

Dacă un produs achiziționat nu mulțumește clientul 100%, cumparatorul îl poate returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării.

Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa contact@rockfordkinesiology.ro  o cerere cu subiectul „Cerere retur produse”. In cadrul cererii se vor specifica:
– denumire produs si data comenzii;
– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.ro.sportmedlab.com;
– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produse (optional).
La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB.

Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Produsele achizitionate de societati comerciale nu pot fi returnate in aceasta modalitate, deasemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala.

Acest serviciu de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Pentru returul produselor vandute si expediate de societatea noastra trebuie indeplinite urmatoarele conditii:

-produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate si primite;

-returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri,  produsele cărora le lipsesc accesorii.

-nu se acceptă returul produselor cosmetice, a celor de ingrijire personala/corporala/terapie dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

Vezi si

  • Termeni și condiții generale
  • Politica de livrare a produselor